טוען...

The Best Of 2018

יום ראשון, 06 ינואר 2019

במקום ה10- WTS-506
כניסה חדשה לרשימה, סטנד חדש שמשנה את כל הכללים!! סטנד שמסוגל לשאת עד משקל של 510 ק"ג לגובה של 6.08 מטר!!! מיועד למערכות line Array. ולא תאמינו יש סדרה שלמה של המוצר הזה שמגיעה עד למשקלים של מעל 1100 ק"ג.

במקום ה9- City Theatrical- DMXCAT
תשכחו את כל מה שהכרתם על הDMX טסטרים, משהו חדש, קטן וקל לתפעול הגיע לשוק. מחברים את המכשיר לפנס ודרך האפליקציה (שמתאימה גם למכשירי אייפון וגם למכשירי אנדרואיד) ומיד ניתן לשלוט על כתובות הDMX, באפליקצייה קיימת ספריית פנסים בניתנים לבדיקה כאשר מחובר, שליטה על הRDM כשניתן, כמובן שגם בודק את הDMX ועוד שלל פונקציות נהדרות

במקום ה8- ETC-Colorsource CYC
פנס ייעודי לשטיפת CYCים, פנס ראשון מסוגו המשלב 5 צבעים אדום-ירוק-כחול-ליים-אינדיגו.
שילובי גוונים מדהימים, שטיפה אחידה ורכה, גוף קטן ואיכותי !

במקום ה7- ROSCO Switch & Mix
את סדרת הRosco Switch אתם כבר בטח מכירים, השנה שדרגו את הפנס והוציאו ליין חדש של פנסים מסדרת הSwitch- MIX סדרת הפנסים החדשים מבית DMG Lumiere מאפשרת בחירת צבעים מתוך מניפת הRosco Gel, דגימת צבעים מתוך תמונה הכל דרך האפליקציה של Rosco. סדרת פנסי SWITCH פורצת דרך בתחום הפנסים לאתרי צילום.

במקום ה6- Plustruss- G34
אומנם לא מוצר חדש ברשימה שלנו, אבל אכן ראינו אותו השנה במגוון רחב של מקומות, בתכניות טלוויזיה, במועדונים אולמות אירועים ועוד.. את הטראסים של Plustruss ניתן להשיג בכל אורך שתחפצו בו כאשר אנחנו מחזיקים במלאי מלאים של המידות העגולות. עם אביזרים נלווים מתאימים את יכולים ליצור עם הטראסים האלה כל מבנה שתרצו..

במקום ה5- מסכי לדים
מסכי לדים נמצאים היום בכל מקום ! מסכי הלדים בדנאור מותאמים לדרישותיכם ומתוכננים ע"י מהנדס מוסמך. את איכות המסך אתם בוחרים, את הגודל אתם בוחרים אנחנו כבר נדאג לכל השאר.

במקום ה4- Work LightShark
קונסולת התאורה החדשה מבית WORK , זוכה לפרסים ושבחים בכל העולם ! קונסולה קלה ולתפעול ללמידה, מאפשרת שליטה גם בפנסים חכמים בצורה קלה ונוחה, 15 דקות מול סרטוני ההדרכה וכבר תוכלו להשתמש ב100% מהפונקציות של הלוח!

במקום ה3- Robe- T1 Profile
האחד והיחיד שאתם צריכים, פנס חדש מבית Robe, פנס מבוסס לד עוצמתי (550W) אשר תוכנן במיוחד בכדי למלא את הדרישות הגבוהות ביותר. מתאים לתיאטראות ולאולפנים. מערכת שאטרים, פנס שקט בצורה בלתי רגילה מותאם למקומות רגישים, מאובזר כמעט בכל פונקציה אפשרית וקל משקל.

במקום ה2 - Antari- HZ1000
מכונת הערפל שיצאה השנה הכפילה את נפחה ממכונת הערפל המבוקשת HZ500 , בזכות הקומפרוסר הכפול קיימת האפשרות לשתמש רק ב"חצי מכונה" ובהתאם לצרכים. עם מסך טאצ' חדשני, קלה ותפעול ובהחלט ממלאה כל רחבה בכמות ערפל יפה מאוד.

במקום ה1- Robe MEGA Pointe
הוא לא כל כך חדש, ורובכם די מכירים אותו ויודעים מה הוא יכול לעשות, אבל בהחלט הMEGA Pointe עשה לנו את 2018. איפה לא ראיתם אותו? בנינג'ה, בMKR, בהר הרצל (ביום העצמאות), אצל חברות התפעול השונות בשוק היום. אכן אפשר לציין שעשה לנו מגה של שנה.

נתראה ב2019

לראש הדף