טוען...

The Best of 2019

יום רביעי, 25 דצמבר 2019

סוף שנה הוא בהחלט הזמן לסכם את השנה שעברה.
ריכזנו עבורכם את עשרת המוצרים שעשו לנו את השנה!
אז הנה לכם רשימת עשרת המוצרים שעשו את שנת 2019

במקום ה10- WORK- LightShark

קונסולת התאורה מבית ,WORK 15 דקות מול סרטוני ההדרכה וכבר תוכלו להשתמש ב100% מהפונקציות של הלוח! מאפשרת שימוש ב8 DMX Universe וכיוצא בזה שליטה על כמות גדול של פנסים.

במקום ה9- Rosco- MixBook

טוב, אתם כבר יודעים שאנחנו ממש אוהבים את סדרת הMIX של חברת Rosco ו DMG Lumiere, האביזר הבא הוא פשוט קל ומגניב. ספר הדוגמיות הדיגיטלי הראשון, אתם יכולים לבחור איזה ג'ל מתאים לסצנה שלכם!

במקום ה8- Robert Juliat- Oz & Alice

סדרת הפולוספוטים של חברת ,Robert Juliat הראשון יתאים לאולם קטן והשני יתאים לאולם גדול, בעזרת לד חזק בעוצמה של 600W, OZ וALICE מסוגלים לספק עוצמת הארה גבוהה במיוחד.

במקום ה7- Plustruss- G14/G34

הטראסים שלנו הם לא טרנד, הם כאן, הם טובים, אמינים ואיכותיים ובעלי תקן אירופאי TUV, הטראסים של חברת PLUSTRUSS נמצאים במקומות שונים בארץ (השנה גם באצטדיון בלומפילד- אשר בחר בטראסים של חברת PLUSTRUSS), תמיד תוכלו למצוא את הטראסים אצלנו במלאי, ואם תרצו משהו מיוחד-אנחנו מוכנים לאתגר.

במקום ה6- Antari- M7X RGBWA

מכונת הג'ט שלכם השתדרגה! מכונת הג'ט M-7 קיבלה שדרוג בעוצמה, המכונה האהובה, שניתן לתליה הפוכה! עכשיו חזקה יותר!

במקום ה5- ETC- ColorSource AV 20 & 40

קונסולת התאורה החדשה מבית ETC, המספקת שליטה במערכות תאורה - התקנה ותכנות פשוטים, מסך מגע פונקציונאלי (מאפשר צפיה במפת הבמה ובהתאמה אישית) כולל כניסת HDMI! שליטה מהסמארטפון או הטאבלט באמצעות מערכת AMIGO.

במקום ה4- Compulite- Vector Black & UltraBlack

התוספת האחרונה למשפחת הVector מבית קומפיולייט – תוצרת כחול לבן! מבוסס על פלטפורמת הוקטור הקלאסית במעטפת קומפקטית ופשוטה. את מחשב הוקטור החדש אתם כבר יכולים לראות במבחר תיאטראות והיכלי תרבות בארץ!

במקום ה3- Robe- MEGA Pointe

מי שבשנה שעברה כבש את המקום הראשון, נשאר בצמרת ולגמרי עשה לנו גם את 2019! באמת שאי אפשר לפספס אותו. הפנס ההיברדי מבית חברת Robe מתהדר בביצועים מרשימים- טווח זום של 1.8° עד 42°, גלגלי גובואים, אנימציה, אפקט פרח ועוד....

במקום ה2- מסכי לד

את הנוכחות ההולכת וגדלה של מסכי הלד בכל התחומים קשה לפספס, מסכי הלד תופסים את מקומם בכל רשתות המסחר (אופנה, מרכולים, הנעלה וכו'), חברות התפעול, האולפנים, תיאטראות המגמה רק מתרחבת ואיתה גם הטכנולוגיה- עם כניסה של PITCHים מתקדמים ומסך לד SemiOutdoor, אנחנו צופים שגם ב2020 המגמה תימשך!

במקום ה1- Robe ESPRITE

הפנס החדש של Robe מתהדר בנורת לד הניתנת להחלפה (הראשון מסוגו!!) נורת לד בהספק של 650W, פנס מרשים עם יכולות נהדרות- 2 גלגלי צבעים, CMY colormixing, גלגלי גובו, CTO ועוד... הפנס החדש זמין עכשיו בדנאור השכרות!

 

נתראה ב2020

 

לראש הדף